Saingan Kenthir

Wawancara Kerja (A Jawa Tengah Javanese Lesson)


Saya yakin sudah banyak yang mendapatkan yang di bawah ini, juga sudah banyak yang membacanya, karena ini sudah agak lama..sekedar sharing, terutama untuk Javanese spoken yang di luar negeri, semoga bisa sedikit membuat senyum dan mengingatkan kampung halaman..hehehehe…dan bagi yang tidak bisa boso Jowo, ya anggap sedikit pelajaran “sesat” lah….hihi….



P : Kowe nduwe omah opo durung . . ? (Kamu sudah punya rumah belom?)

a : Dereng . . . (Belom)

P : Wah kowe ora iso ketompo nang kene (Wah, kamu gak bisa keterima di sini)

a : Lho kok ngaten . . . . . ? (Lha kok gitu?)

P : Mengko kowe mesthi ngajukne utang nang perusahaan. (Nanti pasti kamu mengajukan hutang ke perusahaan)

a : Ah . . . mboten kok. Sak janipun tiyang sepuh kulo niku sampun sugih. (Ah, tidak kok, sebenernya ortu saya sudah kaya)

P : Yo malah ora ketompo (Ya malah gak keterima)

a : Lho kok ngaten . . . ? (Lha kok gitu?)

P : Mengko kowe kerjo mung nggo hiburan, nongkrang-nongkrong ae. (Nanti kamu kerja cuma buat hiburan, nongkrong saja)

P : Kowe nduwe motor opo ora . . .? (Kamu punya motor gak?)

b : Mboten. (Gak)

P : Ora ketompo (Gak keterima)

b : Lho kok mboten ketompo? (Lha kenapa gak keterima?)

P : Mengko kowe mesthi njaluk bantuan kredit. (Nanti kamu pasti ngajukan kredit) b : Sak janipun gadhah, ning tasih teng kampung. Gampil mangke kulo beto mriki. (Sebenernya sudah ada, tapi masih di kampung, gampang, nanti dibawa ke sini)

P : Wah malah ra ketompo . . . .(Tambah gak keterima)

b : lho kok ngoten (Lha kok gitu)

P : Tempat parkire wis ra cukup. (Tempat parkir sudah gak cukup)

P : Kowe wis lulus sarjana tenan . . . ? (Kamu sudah lulus sarjana beneran?)

c : Sampun pak . . . .(Sudah pak)

P : Ora ketompo, kene iki golek sing SMA ae, luwih manutan lan ben mbayar’e murah (Gak keterima, sini nyari yang SMA saja, nurut, bayarnya lebih murah)

c : Sakjanipun kulo tasih badhe skripsi (Sebenernya saya masih mau skripsi)

P : Malah ora ketompo . . . . .(Malah gak keterima)

c : Lho kados pundi to . . . ? (Lha gimana sih?)

P : Mengko kowe kerjo mung ngetik skripsi, lek wis lulus mesti golek kerjo neng perusahaan liyo. (Nanti kamu kerja cuma ngetik skripsi, abis lulus pasti cari kerja tempat lain)

P : Kowe seneng guyon opo ora… ? (Kamu seneng guyon gak?)

d : Mboten pak, kulo serius yen nyambut damel. (Gak pak, saya serius kalo kerja)

P : Ra ketompo . . . .

d : Wah . . . . . kok ngoten? (Wah, kok gitu?)

P : Engko konco koncomu lan anak buahmu podho stress. (Nanti temen dan anak buah pada stress)

d : Sak jan’e nggih sekedhik-sekedhik remen guyon. (Sebenernya dikit-dikit seneng juga)

P : Malah ora ketompo. (Malah gak keterima)

d : Lho kok . . . . . .

P : Engko kowe mung email-emailan sing lucu . . . (Nanti malah email-emailan yang lucu)

P : Kowe mau mrene numpak opo… ? (Kamu ke sini naik apa?)

e : Nitih mobil (Naik mobil)

P : Kowe ora ketompo

e : Sebabipun? (Sebabnya?)

P : Saiki BBM mundhak terus, mengko kowe njaluk mundhak bayaran terus (Sekarang BBM naik terus, nanti kamu minta naik gaji terus)

e : Wong, kulo wau namung mbonceng, kok (Tadi saya cuma bonceng kok)

P : Tambah ora ketompo

e : Lho, lha kok . . . ?

P : Mengko mung gawene mbonceng mobil kantor. Ngrusuhi! (Nanti kerjanya cuma bonceng mobil kantor, bikin rusuh saja)

P : Anakmu akeh opo sithik… ? (Anak kamu banyak atau sedikit?)

f : Kathah pak (Banyak pak)

P : Kowe ora ketompo

f : Sebabipun?

P : Nyambut gawemu ora jenjem, mung mikir gawe uanaaaaaak terus (Kerjamu gak serius nanti, mikir bikin anak terus)

f : Lha wong namung anak adopsi, kok. (Lha cuma anak adopsi kok)

P : Tambah ora ketompo

f : Lho, lha kok . . .?

P : Gawe anak bae aras-arasen, opo maneh nyambut gawe (Bikin anak aja malas-malasan apalagi kerja)

P : Kowe wis ngerti gaweyanmu durung… ? (Kamu udah tau kerjaanmu belom?)

g : Dereng (Belom)

P : Kowe ora ketompo

g : Sebabipun?

P : Arep nyambut gawe kok ora ngerti gaweyane? (Mau kerja kok gak tau kerjaannya)

g : Oo, nek damelan niku sampun ngertos kok (Ooo, kalo kerjaan itu saya udah tau) P : Tambah ora ketompo

g : Lho, lha kok . . . ?

P : Kowe rak mung arep keminter, to? (Kamu cuma mau sok pinter khan?)

P : Kowe wis ngerti bisnise kantor kene durung? (Kamu tau bisnis kantor ini belom?) h : Dereng

P : Kowe ora ketompo

h : Sebabipun?

P : Arep nyambut gawe kok ora ngerti kantore? (Mau kerja kok gak tau kantornya) h : Sekedhik-sekedhik sampun ngertos kok (Dikit-dikit sudah ngerti kok)

P : Tambah ora ketompo

h : Lho, lha kok . . ?

P : Kowe senengane ngudhal-udhal wewadi kantor, to? (Kamu senengnya bongkar rahasia perusahaan khan?)

P : Kowe kerep loro? (Kamu sering sakit?)

i : Mboten

P : Kowe ora ketompo

i : Sebabipun?

P : Mesthi kerep mbolos, wong arang-arang gering (Pasti sering bolos, lha jarang sakit)

i : Wah, sakjanipun nggih asring (Wah, sebenernya juga sering)

P : Tambah ora ketompo

i : Lho, lha kok . . ?

P : Kantor iki ora nompo karyawan pileren. (Kantor ini gak terima karyawan yang sakit-sakitan)

P : Kowe biso main Internet? (Kamu bisa main internet?)

j : mBoten

P : Kowe ora ketompo

j : Sebabipun?

P : Perusahaan ora nompo BI (Buta Internet) (Perusahaan tidak terima BI)

j : Wah, sakjanipun nggih saged (Wah, sebenernya bisa)

P : Tambah ora ketompo

j : Lho, lha kok . . ?

P : Mesthi ora bakal nyambut gawe, kakehan dolanan Internet, to? Ngentek-entekke pulsa! (Nanti pasti gak kerja, mainan internet, abis-abisin pulsa)

P : Kowe waras opo ora? (Kamu waras gak?)

k : Lha, kulo nggih waras to Pak! (Lha saya jelas waras to pak)

P : Ra ketompo . . . . . . .

k : Kenging nopo . . . ? (Kenapa?)

P : Mengko kowe mesthi ora krasan neng kene. (Kamu pasti gak kerasan di sini)

k : Niku rumiyin Pak, sakmeniko sampun radi edan. (Itu dulu pak, sekarang sudah agak gila)

P : Malah tambah ra ketompo . . . .

k : Pripun to niki . . .? (Gimana sih ini?)

P : Mengko aku duwe saingan . . . . (Nanti aku punya saingan)


About J C

I'm just another ordinary writer. Seorang penulis lepas dengan ketertarikan bidang: budaya, diversity, fotografi, ekonomi dan politik.

Arsip Artikel Website

30 Comments to "Saingan Kenthir"

  1. Dewi Aichi  16 October, 2011 at 22:59

    Bola Bali moco kok yo tetep kemekelen….

  2. HN  16 October, 2011 at 22:02

    Sik sik tho.. Lha kok ora ana jenenge penulise ki? hahahhaah. Mules wetengku isuk2. Hancur hancur benerrrr

  3. Meitasari S  16 October, 2011 at 07:37

    Wakakak! Pak pak JC lha sampeyan niku ancen e kenthir. Mboten niat padhos pegawe, namung arep ajar ngomong Ra KETAMPA mawon kok aeng2. Memang sampeyan suhu sudrun! Wkwkwk

  4. HN  16 October, 2011 at 07:18

    Hahahahaha…. kenthir kabeh pancenan… )

  5. J C  11 May, 2011 at 05:50

    Walaaaaaaaaaahhhhh ini kok ada yang nyasar sampe ke sini tho yooooo…

  6. Anastasia Yuliantari  11 May, 2011 at 05:43

    Hahahahaaaaa…….ternyata selama ini penulisnya menyamar engga kenthir……wkwkwkkwk……lulusan Pakem kabeh ternyataaaa……

Terima kasih sudah membaca. Silakan tinggalkan komentar.

Your email address will not be published. Required fields are marked *