Surat Buat Engkong Aye

Prabu – Jakarta

 

SURAT TERBUKA BUAT ENGKONG AYE TERCINTE, TOLONG TUNDA DULU ENTE MATI DI JAKARTE

Buat Engkong nyang aye kagumin. Muachhh…!

Maapin cucu yak, Kong. Aye terpakse nulis surat terbuka ini. Aye paham Engkong pasti kepo, kenape aye nulis surat terbuka buat Engkong? Kenape bukan bikin surat terbuka buat Presiden Pakde Jokowi, macam si Lae Denny Siregar?

Gini Kong, aye terangin. Pertame, aye bukan Denny Siregar. Temen aye di FB cuma duaratusan bijih. Begitu pulak polower aye; cuma Engkong, Nyak, Babe, Encang, Encing dan sodare-sodare deket aje. Ditambah segelintir teman maen di empangnye Babe. Jadi jangan bandingin aye ame Bang Denny Siregar dong, Kong. Apalagi dibandingin dengan para penulis hebat di Baltyra.com. Cucu mah jauuuhhh. Tapi kalo soal ganteng, gapapa. Ama si Buto, aye cuma kalah tingginye. Tapi ama si Lae Denny mah, sebelas-duabelaslah. Pasti Engkong idungnya melar dah; “Siape dulu Engkongnye?”

Aye percaya. Engkong mudenye ganteng. “Charles Bronson aje lewat”. Gitu kan, Engkong suke narsis?

Ya iayalah, Kong. Masa ya iya dong. Kalau Engkong jelek kek Mandra pemain lenong itu, mane mungkin Nyai Aisyah mau dikawin. Betul engga, Kong?

Maap Kong, kalau aye nyebut Nyai di surat ini. Aye berdoa, semoga belahan hati Engkong itu bahagia di sisi Allah. Engkong ga useh cembokur. Di surga kaga ade bidadara, eh maksud aye, perempuan yang mati tidak bakal dikawinin ame pemuda gagah lagi ganteng. Beda ame kite nyang laki. Kalau kite mati syahid lalu masuk surga, disediain bidadari. Engga cuma sebiji. Tapi tujuh perempuan cantik-cantik. Bayangin, pasti Engkong girang deh. Soal bidadari surga ginian nyang ngomong ustad lho, Kong. Ustadnye aje, Encang Ucup.  Adeknye Engkong. Jadi aye percaye.

Oke deh, Kong. Cukup intro surat aye. Semoga bisa bikin Engkong gembire dan punye semangat idup lagi.

Sekarang aye mau ke pokok persoalan.

Gini ya, Kong. Barusan aye ke masjid Setiabudi, Karet. Masjid sebelah kampong kite itu, Kong. Aye kemarin sore pulang dari kantor mampir ke situ. Engkong kan kasih amanat aye, kalau Engkong mati nanti minta disholatin di masjid kebanggaan  Engkong. Nah, aye kaga mo ngecewaiin Engkong. Sementara Engkong aye liat, batuknye suke kumat, sakit-sakitan. Engkong juga dah bilang, Engkong dah siap. Maka aye mesti buru-buru cari info.

Cuma aye keget saat tiba di halaman masjid. Mate aye ngeliat spanduk gede bertulisan, “MASJID INI TIDAK AKAN MENSHOLATI JENASAH KEPADA PENDUKUNG PENISTA AGAMA”.

Padahal Engkong ude ngajarin aye soal pulitik, agame dan idup rukun ame tetangge meski agamanye laen. Engkong sering ceritain kisah-kisah Gubernur DKI dulu; Banggain Henk Ngantung. Menyukai kerja Ali Sadikin hingga suka ngeritisi Bang Yos. Serdadu kok kagak berani ame preman berjubah. Sampai terakhir si Kumis, Engkong bilang, “Lelaki kumisan itu kaga bisa kerje, selaen pandai ngurus kumisnya doang”. Bahkan Engkong keluar sumpah-serapeh saat diminta bayar pesanan tanah kuburan di Karet. Petugasnya minta tige jute. Engkong melotot, “Awas kalau si Kumis koit, Engkong kagak rela ia dikubur di TMP Kalibata. Buang ke laut aje!”

Moge-moge Engkong inget itu semue, betapa keselnya kaga jadi pesen tanah kuburan. Hehehe… Padahal Engkong pingin nyang di depan. Biar aye ama cicit-cicit gampang nengokin.

Tapi sejak si Kumis kalah dan Ahok jadi Gubernur DKI, Engkong rupanye girang mulu. Tahun lalu Engkong cerite, temen Engkong nyang mati bisa dikubur di Karet dan dapat posisi di depan. Nyang bikin engkong  girang, anaknye  cuma bayar Rp.100 rebu. Penggali kubur kaga mo dibayar. Bilangnya, dah di gaji ame Ahok.

Sejak dapat kabar itu, Engkong aye liat selalu riang aje, dan bangga-banggain Ahok. Dari sekian Gubernur DKI, hanya Ahok nyang berani bikin calo kuburan meriang. Tapi penggali kubur senang.

Tapi sejak ada spanduk di masjid itu. Aye sedih, Kong. Aye kaga becus ngabulin permintaan Engkong nyang amat sederhana, tapi mulia itu. Agar jika kelak Engkong mati, bisa disolatin di masjid itu tuh.

Sungguh,  Aye prihatin. Kenape pada musim Pilkada DKI ini, Tuhan diajak kampanye?

Kenape pulak mereka sampe ngancam Engkong aye nyang pilih Ahok, saat putaran satu?

Saat di TPS aye tanya, “Engkong coblos siape?”

“Ahok!” jawab Engkong mantab sambil dua jari Engkong yang dah dicelupin tinta, Engkong pamerin ke semua warge.

“Kenape coblos Ahok, Kong?” aye tanya serius.

“Cume dia nyang bise kasih taneh kuburan mureh. Pegimane, sih lo. Awas lo kudu coblos Ahok!”

Wow… Engkong aye, OK!

Tapi…. Kini aye prihatin, Kong. Ternyata pilihan Engkong resikonya menyeramkan. Tetangga dah pada tahu, Engkong pilih Ahok. Begitu pun pengurus masjid di Karet itu paham, kalo keluarge kite pendukung Ahok.

Aye bayangin, andai Engkong mati tapi kaga bisa disolatin di masjid itu, pegimane?

Maap, Kong. Semoga jantung Engkong kaga kumet, denger kabar ini. Sungguh, aye prihatin kenape ade sekelompok Muslim bikin aturan unyu-unyu, Kong?

Apakah mereka tidak paham fardlu khifayah dan fardlu ain?

Jadi begini aje deh, Kong. Kite cari win-win solution. Engkong jangan mati sekarang, deh. Andai ada malaikat datang, bilang aje suruh balik dulu. Bilang, “Engkong mau mati setelah putaran 2 Pilkada DKI aje.”

Kalau malaikat nanya sebabnya, Engkong jawab lagi, “Ane nunggu putaran dua, mau pilih Ahok. Enak Gubernur Ahok, ia tidak saja kasih kuburan gratis. Tapi juga ngirim petugas buat ngurus jenazah sesuai agamanya masing-masing”.

Dah gitu aja ya, Kong. Kite berdoa, semoge malaikat paham.

Jaga kesehatan. Jangan lupa, kalau lagi fitnees sambil wiritan dalam hati ya, Kong.

Semoge malaikat tak bosan menjaga Engkong aye.

Wassalamualaikum, Kong.

Muachhhh….. cup 21x.

Ttd.

Cucu bin Engkong nyang paling ganteng
*Prabu Koki

 

 

About Prabu

Sosok misterius yang sejak kemunculannya tidak banyak orang yang mengenalnya. Walaupun misterius, sosok satu ini sekaligus ramah dan sangat terbuka pertemanannya. Sang Prabu dan Permaisuri sering blusukan menyapa kawula BALTYRA.com dan menggebrak dunia, kebanyakan dengan coretan karikaturnya sekaligus artikel-artikelnya yang bernas, tajam dan berani.

My Facebook Arsip Artikel

Share This Post

Google1DeliciousDiggGoogleStumbleuponRedditTechnoratiYahooBloggerRSS

9 Comments to "Surat Buat Engkong Aye"

  1. Sierli FP  8 March, 2017 at 08:56

    Whuahahahaha…
    Salam 2 jari bwt engkong
    Dan cucu sing ganteng dewe
    Whuahahahahah

  2. Salam Sejahtera un  7 March, 2017 at 16:10

    Mas Prabu . . .
    Hahahahahahahahahaha . . . ! ! !

    Maaaf Dj copy sedikit kalimat yang ada diatas . . .

    Apalagi dibandingin dengan para penulis hebat di Baltyra.com. Cucu mah jauuuhhh.

    Nah inu, kata Jauuuuuhhh, sudah pasti jauh lebih bagus dan lucu . . .

    Hahahahahahahahaha . . . ! ! !

    Salam manis untuk keluarga dirumah . . . ! ! !

  3. .Dj. 813  7 March, 2017 at 16:09

    Mas Prabu . . .
    Hahahahahahahahahaha . . . ! ! !

    Maaaf Dj copy sedikit kalimat yang ada diatas . . .

    Apalagi dibandingin dengan para penulis hebat di Baltyra.com. Cucu mah jauuuhhh.

    Nah inu, kata Jauuuuuhhh, sudah pasti jauh lebih bagus dan lucu . . .

    Hahahahahahahahaha . . . ! ! !

  4. .Dj. 813  7 March, 2017 at 16:07

    Mas Prabu . . .
    Hahahahahahahahahaha . . . ! ! !

  5. Lani  7 March, 2017 at 12:34

    Kang Prabu: hanya satu kata kumattttttttttttt…………..iki mesti ketularan lurah Baltyra……….biar kenthirs tetap semangat………….ya kan James?????

  6. erni  7 March, 2017 at 11:34

    wkaaakakkakakaa, jadi kong, batuknye cepet2 diobatin dulu. pan ade bpjs, ade kjs. dari pade tar tuh batuk kumat dan ngerongrong, terus kong. amit2 ampe koit sekarang pegimane kong.

  7. James  6 March, 2017 at 17:09

    haya bikin ferut dikocokin dah

    mana para Kenthirs ? dah baca ini artikel lucu si engkong ama si cucu

  8. [email protected]  6 March, 2017 at 15:23

    cucu edian…

  9. Handoko Widagdo  6 March, 2017 at 14:19

    Owe seneng dach cucu gue mau kirim surat kayak gini.

Terima kasih sudah membaca. Silakan tinggalkan komentar.

Your email address will not be published. Required fields are marked *